Navigare rapidă

Ultimele subiecte
» Un nou stil pentru categorii [BB3]
Scris de Meliss Sam 18 Noi - 12:34
» Summer v1.1 theme
Scris de eby Sam 18 Noi - 11:28
» Wireless ipb theme [punBB]
Scris de YutuLe Lun 6 Noi - 20:37
» Prezentare CHR
Scris de Zeus Vin 20 Oct - 22:13
Cuvinte-cheie

edit  

Gauri De Gloante


Acest tutorial o sa va invete cum sa faceti niste gauri de gloante realiste.

1. Faceti un nou fisier de marime 500x500 si umpleti-l cu negru.

2. Faceti un dreptunghi alb pe un nou layer in partea stanga.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
3. Adaugati efectul de vant mergand la Filter>Stylise>Wind si alegeti optiunea wind from the left.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

4. Rotiti imaginea mergand la Image>Rotate Canvas>90°CW.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

5. Apasati Ctrl-E ca sa uniti cele doua layer-uri si mergeti la Filter>Distort>Polar Coordinates. Folositi

optiunile default(rectangular to polar).

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

6. Apasati Ctrl-I ca sa inversati culorile imaginii.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

7. Mergeti la Select>Color Range si dati click oriunde pe partea alba.. dupa care apasati Ok si apasati Delete

Dupa aceea, deschdieti imaginea care contine textura pe care vreti sa aplicati gaura de glont.


[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

8. Adaugati aceste setari layer-ului cu gaura de glont.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

9. Acum gaura de glont o sa arate asa.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

10. Acum duplicati layer-ul care contine gaura de glont si modificati-i marimea pana cand o sa arate cat de cat realist.

Nu uitati sa tineti apasata tasta Shift in timp ce ii modificati marimea pentru a-si pastra ratia pixelilor.

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Comentariile utilizatorilor

Fii primul care comenteaza acest articol